Moderní způsob likvidace pojistné události s EXPERT ASSISTANCE
Naše znalosti a zkušenosti v oboru pojišťovnictví, soudního znalectví a autoopravárenství jsou zárukou toho, že tato naše žádaná služba je kvalitní a především nepostradatelná pro všechny poškozené, kteří chtějí po nehodě ušetřit čas, peníze a nervy.
Máme za to, že člověk neznalý oboru pojišťovnictví a autoopravárenství nedokáže posoudit, na co má nárok a jak velká škoda mu na vozidle vznikla.
Jak funguje náš moderní způsob likvidace pojistné události?
Celý proces likvidace pojistné události zahrnuje rozsáhlou činnost v níže uvedených 10-ti bodech. Díky EXPERT ASSISTANCE však těmito činnostmi nemusíte ztrácet čas a nervy, jelikož my Vám nabízíme tento moderní způsob likvidace pojistné události:
Předáte nám Vaše poškozené vozidlo a odjedete v bezplatném náhradním vozidle stejné kategorie. Od této chvíle za Vás starosti s kompletním řešením pojistné události přebírá EXPERT ASSISTANCE. Po ukončení opravy Vašeho vozidla Vám ho předáme nazpět a Vy nám zase vrátíte naše zapůjčené vozidlo. Nic víc a ještě máte vše ZDARMA!
Náš moderní způsob likvidace pojistné události zahrnuje následující:
- Asistence na místě dopravní nehody
Na Vaši žádost Vám v rámci svých bezplatných služeb poskytneme osobní nebo telefonickou pomoc na místě dopravní nehody a její zdokumentování. V případě potřeby zajistíme bezplatný odtah.
- Převzetí Vašeho zastoupení
Přijedeme za Vámi a vysvětlíme Vám vše potřebné. Vy nám podepíšete plnou moc k vašemu právnímu zastoupení a poskytnete potřebné podklady pro uplatnění škody (kopie řidičského a technického průkazu, popis nehody, údaje viníka atd.).
- Zapůjčení náhradního vozidla
Následně po podepsání smlouvy o nájmu náhradního vozidla dostane do bezplatného užívání na oprávněnou dobu náhradní vozidlo. Pokud vozidlo používáte pro podnikání, doložíte nám živnostenský list a knihu jízd. Pokud Vaše vozidlo využíváte pro soukromé účely, sepíšeme čestné prohlášení s kvalifikovaným odůvodněním Vaší potřeby náhradního vozidla.
- Nahlášení škody na pojišťovně
Zajistíme nahlášení škody příslušné pojišťovně a zajistíme prohlídku Vašeho poškozeného vozidla likvidátorem. Dále se postaráme o vše potřebné, jako je vyplnění formulářů a doložení veškerých potřebných podkladů.
- Stanovení nejvhodnějšího způsobu a realizace opravy
Jelikož vhodným výběrem autoservisu můžete předejít snížení Vašeho pojistného plnění o výši tzv. amortizace a tím předejít neproplacení části faktury za opravu, provedeme Vám v rámci našich bezplatných služeb analýzu nejvhodnější realizace opravy. Taktéž nezávisle na pojišťovně zdokumentujeme rozsah poškození Vašeho vozidla a následně zadáme jeho opravu do dohodnutého servisu.
- Oprava poškozeného vozidla
V dohodnutém autoservisu proběhne dle stanoveného způsobu oprava Vašeho poškozeného vozidla a vystavení faktury za opravu (mimo likvidace pojistné události tzv. rozpočtem). Následně za Vás provedeme kontrolní výpočet nákladů na opravu a překontrolujeme oprávněnost a správnost fakturovaných položek.
- Převzetí opraveného vozidla a vrácení náhradního vozidla
Po překontrolování kvality opravy Vašeho vozidla si ho převezmete a vrátíte nám vozidlo náhradní. Vrácení náhradního vozidla Vám potvrdíme a uplatníme náhradu za tyto služby na pojišťovně viníka.
- Uplatnění nároků
Provedeme za Vás konečné uplatnění jednotlivých nároků na náhradu škody (předání pojišťovně všech podkladů jako jsou faktury za opravu, odtah, bolestné atp. nutných k provedení likvidace pojistné události).
- Pojistné plnění a jeho kontrola
Mezi dobou převzetí zastoupení a proplacením pojistného plnění dokládáme pojišťovně veškeré další vyžádané podklady pro zdárné vyřízení pojistné události. Pojišťovna pojistné plnění vyplatí zpravidla až za jeden nebo dva měsíce od uplatnění nároku. Je-li potřeba, urgujeme na pojišťovně výplatu pojistného plnění, aby prodlevy ve výplatě plnění byli co možná nejmenší.
- Kontrola pojistného plnění
Vždy po obdržení pojistného plnění za jednotlivé nároky následně provedeme kontrolu správnosti stanovení výše Vaší majetkové újmy a v případě neoprávněného krácení nárokujeme na pojišťovně doplatek do odpovídající částky, a to mimosoudní, či v případě nutnosti soudní cestou.
Vzájemná práva a povinnosti:
- Můžete nás kdykoliv kontaktovat a žádat informace o aktuálním stavu Vaší pojistné události.
- V případě že budeme potřebovat doplnění podkladů popř. údajů z Vaší strany, budeme Vás sami kontaktovat.
- Pokud obdržíte jakékoliv sdělení ze strany pojišťovny, pouze nás na ně upozorníte a my si je převezmeme a zpracujeme.
- Případná jednání vedete pouze s naší společností EXPERT ASSISTANCE, která za Vás vše v rámci svých bezplatných služeb vyřídí.
Tip:
O bezplatné zapůjčení náhradního vozidla můžete žádat i v případě, že jste již sami nahlásili pojistnou událost na pojišťovně, nebo i v případě, kdy jste již zadali opravu svého poškozeného vozidla do autoservisu!
Věnujte se dál bezstarostně svým činnostem a tyto nepříjemnosti přenechejte společnosti EXPERT ASSISTANCE!
Nebojte se na nás obrátit - rádi Vám pomůžeme.